Privatlivspolitik   

Opslagsinformation  ·  Servicenyt  ·  Debat

18 juni, 2010

Canal Digital KundeCenter ændrer åbningstider

Canal Digital skriver:
Åbningstider

Pr. 1. juli ændrer vi åbningstiderne for jeres medlemmer til kundeservice.

Fra denne dato vil kundeservice kunne træffes i tidsrummet 08:00-21:00 alle ugens dage. Årsagen til disse ændringer er meget få kald fra kl. 21:00 til kl. 23:00 (4-7 stk. i gennemsnit pr. dag) og derfor vil vi hellere benytte disse ressourcer i løbet af dagen, hvor der kommer flere kald. Ligeledes udvider vi bemandingen i kundeservice med ca. 30%, således at vi får nedbragt de sidste 2 måneders al for lange svar tider.

Til gengæld udvider vi jeres (bestyrelsens) hotline tlf. til 24 timers døgnservice. Dog vil det efter kl. 21:00 være en vagt, som besvarer kaldet og sørger for at give Canal Digital besked via vor interne IT vagt. Jeg vil gerne bede jer respektere, at denne vagt funktion kun må benyttes til evt. nedbrud, større hændelser e.lign. af jer. Spørgsmål vedr. faktura, kunder mv. skal håndteres i den normale åbningstid.
I øvrigt er det ingen indskrænkning af åbningstider, i forhold til, hvad jeg hidtil havde oplyst her på hjemmesiden og på Infokanalen, idet jeg her havde holdt mig til teksten i kontrakten med Canal Digital om KundeCenter - Åbningstider: Alle hverdage fra kl. 9.00 til 21.00 og lør- søn- og helligdage fra 13.00 til 21.00.

Men nu rettet jeg hjemmesiden og Infokanalen ind efter mailen fra Canal Digital.

mvh / Herman

Ingen kommentarer: