Privatlivspolitik   

Opslagsinformation  ·  Servicenyt  ·  Debat

16 august, 2010

Udfald på Canal9 analogt

CANAL9 analogt på C67, 839,25 Mhz, er faldet ud. Er fejlmeldt til Canal Digital.
CANAL9 kører fint på DVB-C.

Tilføjet
Konstaterede at Canal9 analogt kørte igen kl. 15.50, men jeg ved ikke fra hvornår.

Flere medlemmer havde ringet om udfaldet i eftermiddags. Et medlem meddelte at Canal9 analogt havde været nede i ca. en uge. Man må gerne selv fejlmelde kanaludfald til KundeCenter, så bliver det normalt hurtigt rettet. I situationen her blev fejlen rettet på under 3 timer efter fejlmeldingen. Det var da flot.

Overvågningen af vores tv er i første omgang medlemmerne
Tæller vi alle kanaler sammen, analogt, DVB-T og DVB-C, så summer det sig op til 163 stk.
Det hænder, at jeg får scannet igennem det alt sammen, men måske højest én gang pr. måned. Og så glemmer jeg ofte radio.

Canal Digital KundeCenter kan verificere, at en kanal er nede, dog ikke de analoge i grundpakken eller DVB-T, men resten af tv, såvel analogt, som DVB-C. Canal Digital har overvågning af dele af distributionen af tv, men Canal Digital har ingen direkte overvågning af tv kanalerne, der sendes ud fra vores hovedstation. De har ingen varsel her, ved udfald. - Så det er os, som seere, der skal gøre opmærksom på, at der er udfald.

Derfor
Hvis du oplever udfald - check lige med naboens - og fejlmeld meget gerne selv. Evt. via e-mail
Jeg vil også gerne med på en cc: - Så vi kan informere på hjemmesiden og infokanalen. Jf. Opslagsinformation - Problemløsning.
Det er også en god idé, inden du fejlmelder, at checke her på Servicenyt, eller på Infokanalen, uder tekst-tv side 114, om det er en kendt fejl.

Ingen kommentarer: