Privatlivspolitik   

Opslagsinformation  ·  Servicenyt  ·  Debat

28 februar, 2014

Ekstraordinær belastning på kundeservice

Stofa informerer via VIP News:
Vi har igennem længere tid oplevet en helt ekstraordinær belastning på kundeservice, og vi har via forskellige tiltag og ekstra bemanding forsøgt at komme tilbage på de flotte svartider på under 1 minut, som vi havde i næsten hele 2013. Det har desværre vist sig, at de høje kaldsmængder, som vi blandt andet så fra omlægninger, fakturering og analogt sluk fortsætter, så vi vil fortsat have nogle uger endnu, hvor det tager længere tid at komme igennem til os

I må ikke være i tvivl om, at vi gør alt, hvad der er muligt for at yde en optimal kundeservice. Vi har dels sat gang i ansættelse af et ekstra team på 12 mand og har allerede nu en ekstra bemanding på 10 personer, som blev hentet ind blandt tidligere medarbejdere og vikarer, og der er samtidig kørt rigtig mange timers overarbejde. Vi har også stoppet det meste af vores markedsføring for at reducere antallet af henvendelser, og hele virksomheden gør hvad der er muligt for at hjælpe hinanden.

Som I ved er vi også ved at flytte 65.000 kunder fra SE til Stofa, så vi fremover kan agere som et styrket selskab til alles fordel. Men denne øvelse indebærer også nye systemer og uddannelse, som også tager tid i overgangsfasen. Vi håber på jeres forståelse og tålmodighed lidt endnu, og beklager de gener som ”ombygningen” medfører på kort sigt. Vi gør vores bedste.

Venlig hilsen

Kim Falkenhard, Salgsdirektør

Ingen kommentarer: