Privatlivspolitik   

Opslagsinformation  ·  Servicenyt  ·  Debat

19 maj, 2014

Problemer med WebTV, Telefoni, Webmail og minesider

Grundet vores 'abonnement på driftsinformation via mail' informerer Stofa mig i dag:
Grundet central fejl har der siden ca. kl. 11.15 kunne opleves problemer med Stofa WebTV, Stofa Telefoni, adgang til Webmail samt login til Mine Sider.

Der kan fortsat være problemer med visse funktioner, og vi arbejder på at løse dette hurtigst muligt.

Vi beklager de gener afbrydelsen medfører.

Med venlig hilsen
Stofa
Et medlem her fra Lærkevej spurgte mig i lørdags om jeg var bekendt med telefoniproblemer. - Jeg var ikke lige bekendt med, at der skulle være problemer via Stofa.

Et andet medlem spurgte mig fredag eftermiddag om hvornår vi var færdig med at løse problemerne på Anemonevej og nævnte at hun også havde informeret mig, at de havde problemer på Anemonevej i forbindelse med vores ordinære generalforsamling (tilbage i februar !!!). Jeg har ikke været bekendt med at der var generelle problemer på Anemonevej heller.

Måske hænger disse meldinger sammen med ovennævnte – og måske ikke. Her og hver gang er jeg nødt til at gøre opmærksom på at vi alle sammen skal fejlmelde de problemer vi oplever til Stofa Teknisk Support Tlf.: 88 30 30 20.

Årsagen til at disse to rykker mig for hjælp er nok at jeg flere gange tidligere har været på besøg, ogso hos dem, for at se på deres problemer og fx har hjulpet med programscanning. Så er det jeg med næsten dårlig samvittighed må henvise til Stofa Teknisk Support.

mvh / Herman

NB: Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig Stofa dirftsinformation via mail og/eller via SMS så ville du også selv kunne være lidt mere informeret om hvordan tingene kører på nettet. En anden mulighed er at gå ind på stofa.dk og her slå op på Driftsinformation. Tilfældigvis fejler det så i dag, men det plejer at virke.

Ingen kommentarer: