Privatlivspolitik   

Opslagsinformation  ·  Servicenyt  ·  Debat

23 februar, 2015

Fik du problemer med Visat Film abonnementet

Valgte du tilbuddet fra den 19. december 2014, 3 mdr. fri underholdning med Viasat Film og har du nu problemer med at komme ud af det igen, mens det er gratis, så træk en fra bestyrelsen med ind i at hjælpe dig. Jeg nævner det, fordi jeg har hørt fra nogle som føler at de sidder lidt i saksen.

mvh / Herman


Tilføjet - Mikkel Elvej svarede på dette via mail:
Hej Herman

Så lige dit opslag på aovnet omkring afmeldelse af viasat-film, så vil lige informere dig om vores oplevelse.

Vi tilmeldte os også i december, og jeg har netop afmeldt det igen. Men er så lidt træt af, at der så er en afmeldingsperiode på ‘løbende måned + 30 dage’, som jeg ikke lige kan se, jeg er blevet informeret om nogle steder.

Stofa siger, at det er deres standard afmeldelsesbetingelser, som gælder for alle deres produkter - dvs. også for frit-valg-kanaler - det er bare ikke synderlig tydeligt, når de bruger formuleringen 'Man kan til enhver tid afbestille abonnementet igen’, synes jeg.

Vi overlever nok de ekstra 99,- kr. men hvis I samler til bunke omkring ‘lidt dårlige oplevelser’, må I da gerne lægge denne deri.

Mvh
Mikkel Elvej

1 kommentar:

Bjarke Andersen sagde ...

Tog imod tilbuddet, opsagde det 2 måneder efter og blev alligevel faktureret for de 2 måneder.

Blev lovet det ville blive modregnet næste gang, men har endnu ikke modtaget en regning.
Humlen er vist, for Stofa med deres regninger, at Internet er særskilte regninger i forhold til TV.
Dermed vil modregning ske mod TV regningerne, og da disse er væsentlig lavere end det beløb Stofa skylder mig, så vil der gå en rum tid, før jeg igen skal faktureres for TV.