Privatlivspolitik   

Opslagsinformation  ·  Servicenyt  ·  Debat

09 maj, 2016

Sådan markedsføres Stofa MitTv

Stofa VIP informerer:

Sådan markedsfører vi MitTv fra den 9. maj
Mandag den 9. maj starter vi den nationale markedsføring af Stofa MitTv. Med markedsføringen, der skal få Stofa til at stå endnu stærkere i tv-markedet, demonstrerer vi, at vi har lyttet til den gruppe af medlemmer, der ønsker mere fleksibilitet og valgfrihed.
I markedsføringen viser vi således Stofa som en udbyder:
  • der lytter
  • der giver medlemmerne friheden til at vælge det, de vil se
  • og kun betale for de kanaler, de selv vælger
Stofa MitTv det er frit tv
Brødrene Lervad i front for Stofa MitTv
Fra uge 19 og 3 uger frem er det brødrene Lervad, der er frontfigurer i MitTv-markedsføringen. På nationalt tv fortæller de tre brødre i reklamespots, hvordan Stofa MitTv blev opfundet og om den meget vigtige rolle brødrene hver især mener, de har spillet i udviklingen af løsningen.
Som det ses i reklamespottet har Jan måske ikke helt ramt det perfekte slogan til Stofa MitTv... På Stofas Facebook tager vi i uge 20 konsekvensen af det, og i en kort video med Jan opfordrer han danskerne til at komme med et bedre slogan. Det bliver spændende at følge.
Stofa MitTv får stor rolle på det nye stofa.dk
Samtidig med alt dette er stofa.dk netop nu er ved at gennemgå en større opdatering, hvor vi fremover præsenterer Stofas samlede tv-univers på en helt ny måde og med et hovedbudskab om at få ’tv lige som det passer dig’. For sammen med tv-pakkerne og Stofa FritValg vil Stofa MitTv udgøre et helt nyt tv-univers, hvor medlemmerne bliver præsenteret for masser af underholdning, serier og film. Opdateringen af stofa.dk fortsætter i øvrigt løbende igennem 2016.

Venlig hilsen Stofa Marketing

Ingen kommentarer: